2012年7月3日火曜日

Photo Exhibition

                   


Hi!! I'm sorry I couldnt update my blog for a while. I have been busy at work and also preparing for my own photo exhibition!!! YES!

And finally, my first photo exhibition started yesterday at a bar in Shinjuku. The exhibiton is composed by 5 people from same English school and mine is the second. I am very ecxied to hold my own exhibition since I had never thought that this would actually happen. Also, I can't thank enough to Kumiko sensei who asked me to join this project, and to the owner of the bar!! Thank you so much!
I hope people will feel something seeing my pictures. So please come and see my pictures if you have time. The details on the website. Feel free to share the link! :)
ps. I have decided to write this blog both in English and Japanese. I am not sure how long it will last tho!


こんにちは。しばらくの間更新できなくてすみません。新しい仕事を始めていそがしくしていました。そしてなんと、このたび自分の写真展を開かせていただけることになり、その用意に没頭していました。

そしてついに、昨日(7/2)無事に新宿のバーでの写真展をスタートさせることができました。写真展は英会話スクール繋がりで出会った、写真好きのメンバー5人で構成されており、私は二期目の展示です。自分の展示会ができるとは思ってもいなかったので、とてもワクワクしています。それからこのプロジェクトに誘ってくれたKumiko先生と、Count Zeroのマスターには感謝しきれません!ありがとうございます!^^
ということで、お時間がある方は是非見に来てください。私の写真を見た方が少しでも何か感じていただけたら幸いです。詳細はホームページをご覧ください。リンクシェアはご自由にどうぞ!
ps. ブログを英語と日本語両方で書くことにしました。いつまで続くかわかりませんが笑




0 件のコメント:

コメントを投稿